Nangnangnangnang
S11, E1: On the eleventh season premiere, Alan and Berta (series star Conchata Ferrell) are shocked when Charlie's long-lost illegitimate daughter (Tamblyn) shows up at Walden's beach house to connect with what's left of her family. Having moved to LA to pursue acting, 25-year-old Jenny likes everything her dad liked... including women.