Napoleon's Hat
S6, E7: As the Commission’s announcement draws near, Prince must decide just how far he’ll go to secure his bid. Chuck, determined to find wrongdoing in Prince’s pursuit of the games, follows a lead. Mase Carb develops a new algorithm, and Taylor uses it to their advantage. Chuck and Wendy reconnect.