Natalee Holloway: Lost in Paradise
S3, E12: The daughter of a Peruvian political candidate disappears after a night out in Lima, Peru. The man she was last seen alive with is linked to the disappearance of young American woman 3,000 miles away. What nefarious scheme is the man a part of?