Natsukawa-Senpai Is Super Good-Looking
Сезон 1, серия 6: Tsubasa, Sayuri, and Minami have a study party. Tsubasa loses track of time and is scolded when he gets home late. The next day, Tsubasa bumps into the breathtaking Rena-senpai on his way to school and is soon shocked to realize that she is his neighbor.