Natural Order
S1, E2: Dr. Sam Griffith (Sophia Bush) fights to keep her new leadership role as chief of surgery when her father and former boss, Dr. Rob "Griff" Griffith (Jason Isaacs), takes his case for reinstatement directly to the hospital board. Also, resident Dr. Caleb Tucker (Michael Stahl-David), Sam's ex, forms an unexpected connection to a patient battling a mystery condition.