Nature Hath Framed Strange Fellows in Her Time
시즌 1, 에피소드 5: When Benvolio finds himself in serious trouble, he surprisingly turns to Rosaline for help. Meanwhile, Princess Isabella travels to Venice to try and make peace with the Doge, but quickly discovers he has other intentions.