Nature of the Beast
S7, E8: Michael begins to question his motives when the organization he’s been working to infiltrate assigns him to take down an illicit, ruthless drug smuggler. Meanwhile, Fiona and Jesse accompany Strong to a mental hospital in hopes of finding more about the organization’s elusive leader- a man known only as James.