Naughty Hot Spring Trip
S1, E5: As a gift from townspeople, Allen and Charlotte visit Yunoha Resort. But it turns out to be a lovers' retreat, arranged by Eruca and Miacha. Soaking in a hot spring in swimsuits, sleeping in the same room... Their relationship rapidly develops.