Naughty Outing
S1, E4: Charlotte asks Allen if she can go to town alone for shopping. Concerned, Allen, Eruca, and Miacha secretly follow her to make sure she is okay. But Charlotte ends up in an unsafe area, and bumps into a dangerous party called Serpent Fang.