Naughty Zoo
S1, E6: While Allen and Charlotte are enjoying themselves at the zoo, out-of-control fenrirs attack the area. When Allen and Charlotte unite the front, her hidden talent is awakened. With a hell capybara in the fray, can Allen and Charlotte protect the zoo?