Nazi Concrete
S1, E6: The team attempts to prove if a tunnel exists behind a unique formation of rocks they believe is a secret backdoor entrance into the mountain. Battling a typhoon and possible Nazi concrete, the team ultimately finds proof of a void 40-feet below.