Need for Blazing Speed
S3, E17: When Crusher tries to get Blazing Speed for himself, he accidentally sends Blaze's engine flying! Now it's Blaze vs. Crusher in a race for Blazing Speed – but without an engine, Blaze must find new ways to propel himself to victory.