Need to Know
S2, E12: When Rose kidnaps and interrogates an Alpha prisoner, the team wonders how far Rosen will go in seeking revenge for the death of his daughter. Meanwhile, Harken and Gary, desperately searching for Skylar, discover Parish has imprisoned her in an only Alphas form of captivity.