Need to Know
S3, E2: New partners Murtaugh and Cole attempt to find a steady rhythm as they work to solve the murder of a finance executive. Meanwhile, Cole navigates his role with his ex, Natalie (guest star MAGGIE LAWSON), and his daughter (guest star SHAY RUDOLPH); And Avery grapples with the outcome of his campaign for city council.