Neither Friend nor Slime
S1, E2: Kotaro asks Puniru to turn into a first grader and act lost so he can look good in front of Kirara-senpai, but little does he know Kirara’s maternal instincts go into overdrive around children. Puniru later plays a trick using this knowledge.