Nephew
S1, E6: As Sam and Ben's custody battle looms, Andy and Errol are offered the opportunity of a lifetime, to sign with Rage Records and infamous music producer, Mo Kahn. Little does Andy know, Mo's only interested in the kid and Errol hasn't worked out how to break the bad news. Will Errol have to choose between the love of his uncle and being a famous pop star?