Nerds of a Feather
S2, E33: At the annual Science Fiction/Comic Book Convention in Danville, Phineas and Ferb are swept up into the duel between the fantasy fans and the sci-fi fans. The boys must unite the two sides so that everyone can just get back to having fun.