Never Ben Jealous
S5, E6: When Danny finds out that Ben is still Riley's emergency contact, he acts as if Ben and Riley's relationship didn't count. When Ben attempts to prove that his and Riley's relationship meant something, things become awkward for Riley and Danny. Meanwhile, Bonnie flirts with someone who's in power to further her own agenda, and Tucker rekindles an old flame.