Never No More
Сезон 2, серия 2: Edgehill gets a new chief executive who's not interested in Juliette's goal to mature as an artist. Meanwhile, a rising reality-show star proves to be competition for Juliette; and Rayna mounts her comeback with Will and Scarlett attached to her label.