Never Say Die
S1, E2: Recent breakthroughs in genetics have given us a better understanding of the biology of humans, opening new potential ways to help us all live healthier for longer. In the future, will we move beyond treating individual diseases and instead treat the aging process itself? How would a dramatically protracted life change not only the fabric of society but what it means to be a human being?