S1, E6: After the Fangpyres join forces with the Hypnobrai, Lloyd awakens Pythor – the last remaining snake of the Anacondrai tribe. Pythor lures Lloyd under his spell and steals a map from him that will show him where the remaining two snakes tribes dwell and Uncle Sensei saves Lloyd from doom.