Neverending Battle
S1, E3: The Daily Planet staff is assigned to learn more about Superman. Lex Luthor threatens to cause an endless succession of disasters in Metropolis to prove that Superman can't save everyone simultaneously. To protect innocent lives, Clark vows never to transform into Superman again. Miguel A. Nunez Jr. guest stars.