Nevermind
S1, E11: The Panthers are preparing yet again for another game they can't afford to lose. Jason still finds it difficult to adjust to life at home, and the feelings he still has for Lyla don't make it any easier. Meanwhile, at what couldn't seem like a better time, Matt's dad comes home from Iraq, but the homecoming is not what Matt expected. To make situations even more complicated, UT has taken an interest in Coach Taylor, whose popularity has continued to grow, and Smash becomes more and more dependent on unnatural substances to keep up with the competition. With all the drama off the field mounting, the players work even harder to get a victory.