Nevermore
S1, E12: At Bering and Sons Bookstore In Colorado Springs, Mykas father, Warren (Michael Hogan) receives a tattered 19th Century notebook filled with English script. Hes intrigued until the letters crawl onto and under his skin. He screams, needing help - but Myka (Joanne Kelly) is in Berlin chasing MacPherson into another dead end. Pete (Eddie McClintock) has better luck in Montreal where he corners MacPherson (Roger Rees) in an alley. Its almost too good to be true - and in fact, it is. In Berlin Myka gets a call...her father is dying.