New Beginnings
S2, E11: Bobby meets Athena’s parents for the first time and Maddie attempts to end her marriage for good, causing Doug to insinuate himself even deeper into Chimney’s life. Meanwhile, a tanker carrying a tiger shark crashes on the freeway and a gas leak in a plastic surgeon’s office happens mid-surgery.