New Family
S1, E6: Yuichiro, Kimizuki, and Yoichi begin their Contract Ceremony to obtain their own Cursed Gear. The demons attempt to take over their bodies, and while Kimizuki and Yuichiro manage to subjugate them, Yoichi fails the trial and becomes a human-eating demon.