S6, E14: With the Rosewood Police Department breathing down Hanna's neck about the Radley security footage, she opts to confess the truth to those closest to her in hopes they can help. Aria continues to search for answers, with help from Emily, on whether Ezra is as guilty as he seems. Spencer works together with Caleb to track down the new threat.