New horizons
S1, E6: The Champions League expectations weigh heavily on Juventus. The first leg against Porto ends in a 2-1 defeat but Chiesa’s goal leaves the door open to Juventus for the return leg. During the return leg Chiesa scores two goals but even so the Portuguese team is victorious and the Juventus is out. It’s a kick in the teeth for Pirlo. Ronaldo and the “Senators” are deeply shaken in the locker room.