New Kids on the Chopping Block
S1, E2: The brave and bold future leaders of culinary have honed their craft and aren't intimidated by the Chopped kitchen ... or beef tongue. The judges are in for a wild ride when presented with entrees made from lamb belly and sour gummy candies.