New Strings
S6, E1: After a public meltdown Juliette seeks to change her life from an unlikely source. Scarlett and Maddie take a trip. Maddie meets Jonah Ford, a famous pop star. Scarlett struggles to find herself. Will coaches Gunnar. Deacon deals with loneliness.