New Tech
S1, E4: When a new computer program is introduced at Abbott, Janine is excited to finally help Barbara out with something. However, Barbara is reluctant to accept change and finds herself in a tricky situation when she decides to lie about her students’ results rather than admit defeat. Elsewhere, Melissa surprises Jacob when she offers up a friend to assist with his lesson on unions, but she ends up teaching Jacob an important lesson herself.