New World in My View
S2, E10: Sookie, Bill and Jason return to a Bon Temps turned upside down by Maryann. Lured to Merlotte's by Arlene, Sam and Andy find cold comfort in their refuge from a group of bloodthirsty revelers. Bill discovers that traditional vampire techniques don't work on Maryann; Hoyt and Jessica try to keep a lid on Maxine's madness; Sookie tries to push through the darkness consuming Tara. With all hell breaking loose, Jason takes the bull by the horns to rescue Sam, at least for the moment.