New Year's Eve
S4, E11: Jay is so excited, having planned for the whole family to celebrate New Year's together at this great hotel in Palm Springs. However, when the hotel turns out to be less than stellar, everyone starts to branch off to do their own thing, leaving Jay dejected -- that is until he runs into the one and only Billy Dee Williams! Meanwhile back at home, Haley and Alex watch over the kids, which proves to be quite a challenge.