New York Is Back!
S9, E16: NYC is back! In Brooklyn, Ryan hustles to land his first new development under SERHANT. Fredrik celebrates his decision to go bi-coastal and announces new plans to expand his empire. Dreaming of a bigger team, KJ makes her own announcement. Steve hits the ice to lock down his 57th Street rental and Tyler celebrates an emotional closing. After a wild year, the agents toast to new beginnings, and the return to a new normal.