S1, E7: A few hours after Dr. Tyler Forester, founder of a free medical clinic and the son of a Wall Street billionaire, is awarded one of the city's highest honors for his humanitarian efforts, he is found dead in his tiny apartment. Henry and Jo discover that Tyler's life of privilege and those of his thick-as-thieves Hamilton School classmates took a fateful turn one night many years ago, and now, the nightmare they thought they buried has come back to haunt them. Meanwhile, Henry recalls the terrible dilemma of being forced to decide between saving a man's life and protecting his own secret. He is faced with the same predicament now, but will he come to the same conclusion? Plus, Abe shares a deeply held secret of his own with Henry. Recurring guest star Mackenzie Mauzy appears as Abigail.