New York Sour
S4, E1: Season Four Premiere. Having survived his epic battle with Gyp Rosetti, Nucky makes a peace offering to Joe Masseria while working the odds with Arnold Rothstein. Chalky prepares to open the Onyx Club on the Boardwalk, but the impulsive Dunn Purnsley clashes with a booking agent. A fresh-faced prohibition agent, Warren Knox, arrives in Atlantic City to learn the ropes from Agent Sawicki. Gillian seeks custody of Tommy while trying to find a good man to keep the Artemis Club afloat. Eli's college-age son Willie turns to Nucky for career advice. Al Capone enlists his brothers, Frank and Ralph, to help him expand his business in the Chicago suburb of Cicero. Richard Harrow returns to his violent ways.