News Cycle
S4, E1: When the assistant vice minister of Timor-Leste suddenly dies during a meeting with Elizabeth on the first day of the U.N General Assembly, she becomes suspicious after the president of Timor-Leste ships the body back without a proper investigation. Also, a 'fake news' story surfaces claiming Elizabeth is responsible for the minister's death, and Dmitri returns to work with Henry, on the fourth season premiere of Madam Secretary. (TV-14)