시즌 1, 에피소드 3: Carlotta’s protective nature is in full force as someone close to her is in jeopardy. Trying to raise enough money for a recording session, Jahil finds himself in great danger. Meanwhile, Simone’s past continues to haunt her and Star goes to great lengths to make sure her sister is safe.