Powerbirds Nibbles Takes the Cake / Clash of the Critters
S1, E5: Nibbles is taking all the birthday treats in town, ruining everyone's birthdays. The Powerbirds set out to stop Nibbles and return the treats, while learning that "A superhero never gives up". / When Scrapper and Clawdette battle over a prized possession, the Powerbirds fly to the rescue and teach them the valuable lesson that sharing is caring.