Nice to Meet You and See You Never Again
S3, E5: Charly receives a new job offer which she is very enthusiastic about while Nico hopes to edit a new book about fatherhood. However, Iñaki finds it difficult to support his friend's new publishing venture. Rocío faces a crisis with Juana, who makes her return to therapy. Her relationship with Charly and Fernanda suffers and the three friends have an unexpected argument.