Nick & Nora/Sid & Nancy
S2, E5: Lorelai's well-intentioned advice doesn't dissuade Luke from reluctantly agreeing to care for his wild 17-year-old nephew Jess (new series star Milo Ventimiglia). Rory finds herself attracted to Jess, the town's newest resident.