Nicodemus
Сезон 1, серия 15: Clark must solve the riddle of the mysterious Nicodemus flower and Lex's suspicious involvement with it. The plant infects the residents of Smallville, removing their inhibitions: Jonathan becomes lazy, Lana tries to seduce Clark and Pete attempts to kill Lex. The victims then go into a deadly coma.