Night III
Сезон 1, серия 5: AIDS continues to ravage the gay community in the early 1990s. Ken enters a VA hospital to receive treatment and is closeted in the midst of "Don't Ask Don't Tell." When Diane's daughter Annie begins asking about her father, Roma and Diane hunt down the biological father.