Night number 14
S1, E3: Dario and Toni have a problem to solve: where is the boss’s nephew? Meanwhile, Achille and Perri get caught up in a communication problem, which their colleagues certainly don’t help solve. Unexpected help could come from a witness. And that is how, as everyone is busy dealing with personal matters, they miss a crucial detail of what is happening at the port.