Night of Terror: Bigfoot
S1, E1: Friends Jack Osbourne and Jason Mewes have questioned the existence of Bigfoot for years. Now, Jack and Jason venture deep into the woods of northern Idaho to find out for themselves if this infamous creature is real or simply an age-old legend run wild.