Night of the Chi-Chi's
S3, E4: Bethlehem, 1988: Teenage Dwayne is locked in with his father overnight when Rocky agrees to industrial clean a restaurant. In 2033, Dwayne feels nostalgia for a vintage arcade game he finds far from home.