Night Zero
Сезон 1, серия 1: When a plane lands in New York City with everyone on board dead, Dr. Ephraim Goodweather, head of the CDC’s Canary Project, and his team are called upon to investigate. Harlem pawnbroker Abraham Setrakian races to the airport, convinced that what looks at first like a mysterious viral outbreak might be the beginning of something infinitely more sinister.