Unusual Suspects: Deadly Intent Nightcrawler
S1, E4: In Summit Township, Michigan a mother is gunned down in her home in the middle of the night. Suspicion swirls around those close to her before a plot unravels to reveal how being in the wrong place at the wrong time can lead to paying the ultimate price.