Nightfall
S1, E7: A crashing meteor wipes out all technology and wreaks havoc on the colony. Meanwhile, Maddy and Reynolds are stuck out in the wilderness, Elisabeth and Skye work together to save a life, and Taylor tries to prevent Mira and the “Sixers” from invading Terra Nova. Also, a mystery man makes his presence known.