Nightfall
S1, E6: Blue Wing Capital is rumored to be buying Fugitive, but everyone is worried they'd make sweeping changes to the team. April instead favors Julie Frattis, a loyal Fugitive Gaming super fan who came into money after the unexpected death of her parents. Nightfall helps to bridge the divide between Organizm and Creamcheese.